سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

تخفیف!

پد لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل BOX مجموعه 24 عددی

ویژگی های محصول

ناموجود

۱۰ روز ضمانت بازگشت

حتی سلیقه ای!

امکان خرید اقساطی

بدون چک و ضامن

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا ۱۲ شب

حتی جمعه ها

توضیحات

معرفی

این محصول تعداد 24 عدد پد لاک پاک کن سکه ای اس سون بیوتی را در یک پکیج زیبا و مقاوم میباشد
همان طور که می دانید، به صورت سنتی لاک پاک کن ها در شیشه هایی به صورت یک محلول عرضه می شدند که برای مصرف آن ها باید مقداری از این مایع را روی پد پنبه ای ریخته و از آن استفاده می کردید. با وجودی که هنوز هم این محلول ها به همین شکل وجود دارند و مصرف می شوند، اما با این حال برخی مشکلات مربوط به آن ها موجب شده تا انواع جدید تر لاک پاک کن ها را نیز شاهد باشیم.
پدهای سکه ای اس سون بیوتی همان پد های حاوی محلول پاک کننده است که در بسته بندی های جیبی و کوچک با تعداد 25 برگ پد وجود دارد و کار با آن ها بسیار راحت است. اک کن اسفنجی اس سون بیوتی مدل توت فرنگی، که به لاک پاک کن های انگشتی معروفند. پد های لاک پاک سکه ای اس سون بیوتی ، تولید شده بر پایه تکنولوژی نانو و فاقد استون و دیگر مواد آسیب رسان برای پوست و ناخن است.عدم استفاده از استون و دیگر مواد شیمیایی مضر در این پدها موجب شده همه مصرف کنندگان این کالا و حتی کودکان که ناخن های حساس و شکننده دارند بتوانند از این محصول استفاده نمایند.

مشخصات

  • شماره مجوز
    56/25075
  • نوع عصاره
    6 اسانس میوه ای و معطر
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • B5
  • سایر توضیحات
    جعبه 24 عددی تعداد پد در هر قوطی 25 عدد بسته بندی پلمپ مقرون به صرفه پاک کننده و جلا دهنده ناخن بدون سفیدک و حساسیت پوستی حاوی ویتامین E و B5 پاک کننده و جلا دهنده ناخن در رایحه های میوه ای و رنگی مختلف/ 6 اسانس توت فرنگی، سیب، لیمو، بلو بری، انگور، پرتقال رطوبت رسان و تقویت ناخن جلوگیری از پوسته پوسته شدن و خشکی و شکنندگی ناخن ها عدم استفاده از استون و دیگر مواد شیمیایی مضر حاوی نانو ذرات در این محصول، با خاصیت آنتی باکتریال و ضدمیکروبی مناسب برای ناخن های حساس و شکننده طریقه استفاده: با استفاده از یک پد میتوانید لاک تمامی ناخن های دو دست را پاک کنید. پس از هر بار استفاده درب قوطی را محکم ببندید.

توضیحات تکمیلی

برند

اس سون بیوتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پد لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل BOX مجموعه 24 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش قیمت مناسب‌تر
پد لاک پاک کن اس سون بیوتی مدل BOX مجموعه 24 عددی