سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

ادو پرفیوم زنانه شالیز مدل EDT حجم 50 میلی لیتر

ویژگی های محصول

ناموجود

۱۰ روز ضمانت بازگشت

حتی سلیقه ای!

امکان خرید اقساطی

بدون چک و ضامن

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا ۱۲ شب

حتی جمعه ها

توضیحات

معرفی

اگر شما هم از آن دسته بانوانی هستید که دوست دارید در روزهای سرد سال،‌ یک عطر شیرین و خنک با رایحه دل‌فریب و ماندگار و البته با پخش بوی بالا داشته باشید، عطر زنانه شالیز مدل EDT یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. این عطر با داشتن رایحه انواع گیاهان خنک، کیکلامن و گل در نت‌های مختلف خود، بسیار جذاب بوده و عطر خوشایندی دارد؛ ضمن اینکه به دلیل داشتن این ترکیبات قادر است حس مثبت و انرژی را در شما و اطرافیانتان ایجاد کند. عطر زنانه شالیز مدل EDT به دلیل داشتن عصاره گل، ماندگاری بالایی دارد و با حجم 50 میلی لیتر، تا مدت‌ها باقی می‌ماند. هم‌چنین بسته بندی خوب و شکیل این عطر، آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه به عزیزانتان تبدیل کرده است. با استفاده از این عطر در ایجاد حس خوب و شادی در اطرافیانتان موثر باشید.

ادو پرفیوم زنانه شالیز مدل EDT

بوی خوش مثل عطر لطیف گل‌ها، می‌تواند خاطره‌ای خوش در ذهن‌ها بسازد. شما می‌توانید با انتخاب یک عطر که با ویژگی‌های شخصیت‌تان سازگار باشد، رایحه‌ای خوش داشته باشید و در ذهن دیگران با این رایحه، خاطر‌ه‌سازی کنید. انتخاب عطر می‌تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی باشد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، توجه به نت عطر است. اگر دوست دارید با یک عطر شیرین و خنک، رایحه‌ای دوست‌داشتنی پیدا کنید و حس خوش زندگی را تجربه کنید، ادو پرفیوم زنانه شالیز مدل EDT مناسب شماست.

تفاوت پرفیوم و ادوپرفیوم چیست؟

در بازار تولید عطر، عطرهای مختلف با درصد غلظت متنوعی تولید می‌شوند. پرفیوم (عطر) غلظت بیشتری نسبت به ادوپرفیوم دارد و بسیاری از افراد، به‌خاطر غلظت زیاد این محصول، دچار سردرد می‌شوند و نمی‌توانند از آن استفاده کنند. اما به‌صورت کلی، ماندگاری عطر بیشتر از ادوپرفیوم است.

ادوپرفیوم غلظت کمتری نسبت به عطر دارد، رایحه‌ آن ملایم‌تر است و ماندگاری قابل قبولی هم دارد. تنوع ادوپرفیوم بسیار بالاست و این محصول، طرفداران زیادی در جهان دارد. ادوپرفیوم دارای غلظت ۱۵ الی ۲۰ درصدی و پرفیوم دارای غلظت ۲۰ تا ۴۰ درصدی است.

غلظت عطر به مواد روغنی داخل آن است و برای قابل استفاده کردن آن، آن را با الکل مخلوط می‌کنند. پرفیوم‌ها گران‌ترین نوع عطر در بازار هستند. بعد از پرفیوم و ادوپرفیوم، ادوتویلت و ادکلن و در آخر اوفرش به ترتیب دارای غلظت هستند.

ویژگی‌های ادو پرفیوم زنانه شالیز مدل EDT

ادوپرفیوم زنانه شالیز یک محصول با رایحه شیرین و خنک بوده که در بسته‌بندی ۵۰ میلی‌لیتر تولید شده است. این محصول ساخت کشور فرانسه است و از زیبایی و ماندگار حرف می‌زند. نت آغازین این محصول از ترکیب نت‌های میوه‌ای، کیکلامن و اسطوخودوس به‌دست آمده و به همین دلیل رایحه‌ای سرزنده و مثبت دارد. بعد از نت آغازی، رایحه‌های مگنولیا، گل رز و گل صد تومانی و همچنین در آخر نعناع هندی، عنبر و مشک به مشام می‌رسد. 

عطرهای شیرین و خنک یکی از محصولات محبوب بین بانوان است که باعث ایجاد اعتمادبه‌نفس می‌شود و رایحه‌ای خوش به یادگار می‌گذارد. این محصول یک بسته‌بندی شیک و جمع‌وجور دارد و می‌توانید آن را در کیف خود نیز قرار دهید و در طول روز استفاده کنید. محصول مورد نظر دارای درپوش مخصوص و مقاوم است که از هدرفت عطر به بیرون جلوگیری می‌کند. کافی‌ست این محصول را روی سطح صاف قرار دهید تا به بیرون نشت نکند.

ادوپرفیوم زنانه شالیز برای استفاده روزمره، مهمانی‌ها و جشن‌ها مناسب است و استایلی شیک و منحصربه‌فرد به شما می‌بخشد. این محصول تداعی‌کننده احساس لطافت و زیبایی است. بهتر است بعد از خرید محصول، آن را در یک جای صاف قرار دهید و سپس چند اسپری محکم روی عطر بزنید و بعد استفاده کنید. به این شکل احتمال نشت کردن محتویات داخل به بیرون بسیار کم است.

مشخصات

  • حجم
    50 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • عطرساز
    remy marquis
  • نت آغازی
    نت های میوه ای، کیکلامن و اسطوخودوس
  • نت پایانی
    نعناع هندی، عنبر و مشک
  • نت میانی
    مگنولیا، گل رز و گل صد تومانی
  • رایحه
    شیرین
  • خنک
  • سایر مشخصات
    - رایحه ملایم و شیرین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • ساختار رایحه
    میوه
  • گل
  • چای

توضیحات تکمیلی

برند

متفرقه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادو پرفیوم زنانه شالیز مدل EDT حجم 50 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش قیمت مناسب‌تر
ادو پرفیوم زنانه شالیز مدل EDT حجم 50 میلی لیتر