سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

همزن نیولند مدل NL-2553B

ویژگی های محصول

  • امکانات ظاهری : کاسه
  • قابلیت‌ها : تنظیم سرعت
  • دستگاه آماده‌سازی غذا : خمیرزن

۱۰ روز ضمانت بازگشت

حتی سلیقه ای!

امکان خرید اقساطی

بدون چک و ضامن

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا ۱۲ شب

حتی جمعه ها

توضیحات

معرفی

همزن‌های برقی ازجمله وسایل کاربردی خانه هستند که معمولاً در دو نوع پایه‌دار و بدون پایه تولید می‌شوند. همزن مدل NL-2553B یک از همزن‌‌های پایه‌دار باکیفیت، تولید شده توسط شرکت نیولند است. با توجه به قابلیت‌های این مدل می‌توان گفت یک هم‌زن تمام عیار است و نیازهای اولیه‌ی کاربر را به خوبی برطرف می‌کند. این مدل موتوری ۶۰۰ وات دارد که برای مصرف خانگی کاملا مناسب است. همچنین دارای ۱۲ حالت سرعت است که کاربر می‌تواند باتوجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده کند. همراه با دستگاه یک کاسه از جنس استیل ضد زنگ با ظرفیت ۴ لیتر وجود دارد. همچنین دارای یک درپوش است که از بیرون پاشیدن مواد داخل کاسه جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر برای این مدل سه نوع هم‌زن بالنی، تخت و خمیرزن در نظر گرفته شده است. از این رو کاربر می‌تواند برای مصارف مختلف از آن استفاده کرده و نیازهای مربوط به شیرینی پزی و درست کردن خمیر را به خوبی برطرف کند.

معرفی

همزن‌های برقی ازجمله وسایل کاربردی خانه هستند که جایگزینی به‌روزتر با استفاده‌ی آسان‌تر برای همزن‌های غیربرقی محسوب می‌شوند. همزن‌ها معمولا در دو نوع پایه‌دار و بدون پایه تولید می‌شوند. پیش‌تر برای تهیه غذا، کیک و شیرینی از همزن‌های دستی اسفاده می‌شد. استفاده از همزن‌های دستی مشکلاتی نظیر حل نشدن یکنواخت مواد اولیه و خستگی آشپز را ایجاد می‌کرد. اکنون با خرید یک همزن برقی ایده‌آل می‌توان علاوه بر آشپزی آسان‌تر جلوه بهتری هم به دکوراسیون آشپزخانه بخشید. همزن‌های برقی خود به دو گروه پایه دار و بدون پایه تقسیم می‌شوند. استفاده از همزن‌های بدون پایه اندکی نسبت به موارد پایه دار دشوار تر است و اگر دنبال این هستید که از آشپزی کردن لذت بیشتری ببرید توصیه می‌شود از همزن‌های پایه‌دار استفاده شود که علاوه بر موارد گفته شده ابزار و امکانات بیشتری در مقایسه باسایر گزینه‌ها در اختیار شما قرار خواهد داد. این مدل با یک استند ضد لغزش فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نخواهد کرد. با استفاده از این محصول می‌توان یک شیرینی‌پزی خانگی در آشپزخانه داشت. 

نحوه عملکرد

همزن نیولند مدل NL-2553B با کاسه‌ی بزرگ و سری‌های متنوع اجازه می‌دهد رنج متنوعی از غذا و دسرهای خوشمزه را تهیه کنید. می‌توانید سری همزن را تعویض کرده و سری‌های خمیرزن یا تخت را جایگزین کنید. این محصول به یک کاسه ۴ لیتری از جنس اشتیل ضد زنگ مجهز شده است. این گنجایش پاسخگوی نیاز شما در آشپزخانه خواهد بود. کاسه این مدل از نوع ثابت است و در هنگان کارکردن همزن کاسه نمی‌چرخد اما با توجه به عملکرد مطلوب موتور همزن می‌توان از این نقیصه چشم پوشی کرد. شرکت نیولند برای کاسه این مدل یک درپوش شفاف ارائه داده است. این امر امکان دیدن مواد اولیه درون کاسه را برای شما فراهم خواهد کرد که کمک بسزایی در انتخاب میزان مخلوط شدن مواد به آشپز می‌کند.

 

 

داشتن سری همزن متفاوت امکان تهیه و پختن غذا‌ها، کیک و شیرینی‌های متفاوتی را برای شما فراهم می‌کند. این نوع سری همزن و خمیرزن است. این سری‌ها از جنس مقاومی ساخته شده‌اند که امکان مخلوط کردن مواد‌ اولیه متفاوت را برایتان ممکن می‌کند. این دستگاه با توانی معادل ۶۰۰ وات قدرت بالایی دارد. این توان می‌تواند خیال شما برای تهیه انواع خمیر کیک و شیرینی‌را راحت کند. اما مهم‌ترین ویژگی‌ کالا را علاوه بو توان بالا می‌توان امکان تنظیم سرعت چرخش همزن نامید. این همزن امکان استفاده با دوازده سرعت متفاوت را برای شما فراهم می‌کند. این عملکرد دست شما را برای تهیه و مخلوط مواد اولیه متفاوت باز خواهد گذاشت. می‌توان گفت با این عملکرد می‌توان دستورالعمل‌های آشپزی بیشتری را انجام داد. 

جمع‌بندی

همزن نیولند مدل NL-2553B یک همزن حرفه‌ای است. کاسه‌ی بزرگ این محصول در کنار سری‌های متنوع قرار گرفته و یک دستگاه قدرتمند را برای تهیه‌ی انواع مواد اولیه‌ی غذا و دسر به وجود آورده است. این دستگاه یکی از همزن‌های با کیفیت موجود در بازار است. به کمک این همزن می‌توانید انواع دسرها، غذا‌ها و کیک و شیرینی را درست کنید. این مدل امکان یک  آشپزی دلنشین و لذت بخش را با فشردن یک دکمه برای شما فراهم می کند. اگر به طور جدی به آشپزی فکر می‌کنید و از آشپزی کردن لذت می‌برید، این مدل از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید به آن فکر کنید.

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای پایه ضد لغزش
  • حداکثر توان مصرفی
    600
  • ظرفیت کاسه
    4
  • جنس پره
    استیل
  • امکانات ظاهری
    کاسه
  • قابلیت‌ها
    تنظیم سرعت
  • تعداد سری
    سه عدد
  • دستگاه آماده‌سازی غذا
    خمیرزن
  • تعداد تنظیمات سرعت
    12 عدد
  • تعداد پره‌های همزن
    سه عدد
  • نوع کاسه
    ثابت
  • جنس کاسه
    استیل

توضیحات تکمیلی

برند

نیولند

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “همزن نیولند مدل NL-2553B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش قیمت مناسب‌تر
همزن نیولند مدل NL-2553B