سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

پنکه ایستاده تولیپس مدل SF404R

ویژگی های محصول

  • تعداد پره : پنج پره
  • جنس پره : پلاستیک

۱۰ روز ضمانت بازگشت

حتی سلیقه ای!

امکان خرید اقساطی

بدون چک و ضامن

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا ۱۲ شب

حتی جمعه ها

توضیحات

معرفی

امروزه پنکه‌های ایستاده از اقبال بالایی در بین خریداران برخوردار هستند و اگر با قابلیت تنظیم ارتفاع هم همراه باشند، به علت عدم اشغال فضا گزینه‌ی اول اغلب مردم به حساب می‌آیند. پنکه ایستاده تولیپس مدل SF404R از جمله همین گزینه‌های ایستاده است که در زمان کار از ثبات کافی و عدم لرزش خوبی بهره برده است. این محصول خنک‌کننده امکان گردش افقی و عمودی دارد و با وجود قابلیت تنظیم درجه عمودی وزش باد و گردش افقی دستگاه به منظور بهره‌مندی از بهینه‌ترین عملکرد، گزینه‌ای کاربردی به شمار می‌رود. ابعاد این کالا 45x45x130 سانتی‌متر و وزن آن 6 کیلوگرم است از این روی برای محیط‌هایی با ابعاد زیر 30 متر مربع کارا است. پنکه ایستاده تولیپس مدل SF404R با داشتن پنل دیجیتال، کنترل از راه دور و تغییر سرعت (در سه حالت کم، متوسط و زیاد) نیاز کاربر را به خوبی رفع می‌کند و گزینه‌ای با قیمت خرید مناسب و ارزش خرید بالا به شمار می‌رود.

پنکه‌های ایستاده تولیپس

پنکه ایستاده تولیپس مدل SF404R محصولی با امکان چرخش به چپ و راست و پایه‌هایی بلند با قابلیت تغییر ارتفاع است که می‌تواند گردش هوای مناسبی را در محیط‌های با ابعاد متوسط ایجاد کند. این مدل پنکه‌ی ایستاده از طراحی زیبایی برخوردار است و در کنار آن مجهز به نمایشگر دیجیتال، ریموت کنترل و تایمر است. پره‌های به کار رفته در ساختار این محصول از نوع پلاستیکی و پنج پره است و با وجود توان 60 وات جزو سیستم‌های قدرتمند با باددهی ایدئال به حساب می‌آید. البته لازم است بدانید که این پنکه جزو محصولات بی‌صدا دسته‌بندی نمی‌شود، بنابراین برای استفاده در اتاق خواب، به‌ویژه اتاق کودک، چندان توصیه نمی‌شود. این مدل پنکه تولیپس به شکل غیر اسمبل شده به خریداران ارائه می‌شود، اما نصب و مونتاژ آن بسیار ساده است.

سَری قابل چرخش به چپ و راست بدون حرکت سینوسی

پنکه ایستاده تولیپس مدل SF404R امکان چرخش 180 درجه به چپ و راست را دارد، اما حرکت سینوسی را پشتیبانی نمی‌کند، به همین دلیل هم ممکن است برای برخی از افراد چندان خوشایند نباشد. با این حال در کنار این نقطه ضعف، این مدل پنکه‌ی ایستاده دارای تایمر (از 30 دقیقه الی 7.5 ساعت) و ریموت کنترل به منظور راحتی در استفاده است که جزو فاکتورهای مثبت این کالا بر شمرده می‌شود.

سایر ویژگی‌ها

پنکه ایستاده‌ی پیش رو جزو گزینه‌های شیک با ساختاری پلاستیکی است که می‌تواند برای مدت قابل توجهی در کنار شما باشد، با این حال صدای این مدل پنکه چندان پایین نیست، به همین علت هم نمی‌توان از آن در فضای اتاق خواب یا مکان‌هایی که نیاز به سکوت است، استفاده کرد.

یکی از مشخصه‌های مهم این پنکه‌ی ایستاده امکان تغییر ارتفاع آن در بازه‌ای بین 90 تا 130 سانتی‌متر است. همین ویژگی‌ هم به به افزایش گردش هوای محیط و عملکرد بهینه‌تر دستگاه کمک می‌کند. پنکه تولیپس مدل SF404R با پایه‌ای محکم به بازار ارائه شده است تا در زمان کار با لرزش و عدم ثبات همراه نباشد.

جمع‌بندی

پنکه‌ی پیش رو از جمله محصولات ایستاده‌ی شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران است که سال‌های سال به فروش کالاهای خانگی باکیفیت معروف بوده و هست. در همین راستا هم پنکه‌ی SF404R از این اعده مستثنی نبوده و با ساختاری 5 پره و پایه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع گزینه ای مناسب برای اغلب خانواده‌های ایرانی است. این محصول دارای قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت کم، متوسط و زیاد است و با وجود امکان گردش به صورت عمودی و افقی بی‌شک از دستگاه‌های سرمایشی کاربردی و محبوب است. لازم به ذکر است که پنکه ایستاده تولیپس مدل SF404R مجهز به پنل دیجیتال و کنترل از راه دور به منظور راحتی در استفاده است.

مشخصات کلی

  • ابعاد
    45x45x130 سانتی‌متر
  • وزن
    6000 گرم
  • شناسه کالا

مشخصات فنی

  • حداکثر توان مصرفی
    60 وات وات
  • تعداد پره
    پنج پره
  • جنس پره
    پلاستیک
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • سایر توضیحات
    شدت باد: کند - متوسط - تند - حالت خواب - قطر پره ها: 40 سانتی متر - صفحه نمایش دیجیتال

توضیحات تکمیلی

برند

تولیپس

رنگ

آبی, سفید, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنکه ایستاده تولیپس مدل SF404R”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش قیمت مناسب‌تر
پنکه ایستاده تولیپس مدل SF404R