سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

پنکه ارشیا مدل 2871

ویژگی های محصول

  • تعداد پره : پنج پره
  • جنس پره : پلاستیک

۱۰ روز ضمانت بازگشت

حتی سلیقه ای!

امکان خرید اقساطی

بدون چک و ضامن

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا ۱۲ شب

حتی جمعه ها

توضیحات

معرفی

استفاده از پنکه در روزهای نه چندان داغ سال می‌تواند روشی بهینه‌تر از نظر مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های جاری برای خانواده‌ها باشد. البته چنین تصمیمی حتما باید همراه با پنکه‌‌ای کاربردی و حرفه‌ای باشد تا بتواند نیاز شما را به خوبی رفع کند. پنکه ارشیا مدل 2871 می‌تواند یکی از این محصولات مفید برای روزهای گزم پاییز و بهار باشد. این گزینه‌ی خرید محصولی با کیفیت از نوع سه منظوره است که با تایمر، قابلیت تغییر سرعت در سه حالت و ریموت کنترل همراه شده است. ابعاد این کالای سرمایشی 65x45x141 سانتی‌متر است، بنابراین برای اتاق‌هایی با ابعاد زیر 30 متر مربع کاربردی استلازم است بدانید که این پنکه‌ی ایستاده علاوه بر پشتیبانی از حالت تنظیم ارتفاع مجهز به 10 پره و نمایشگر LED است و با وجود 3 موتور مجزا با چرخش دورانی و سینوسی میتواند گردش هوای ایدئالی را ایجاد کند. پنکه ارشیا مدل 2871 از صدای فوق العاده کمی برای استفاده در شب برخوردار است و می‌تواند باد را تا حدود 8 متر پرتاب کند و جریانی ایدئال از هوای خنک را مهیا سازد.

پنکه ایستاده ارشیا

پنکه ارشیا مدل 2871 گزینه‌ای سه منظوره (قابل استفاده به شکل رومیزی، ایستاده و نیمه ایستاده) است که با قابلیت گردش به شکل سینوسی می‌تواند محیط را به خوبی خنک کند. این گزینه‌ی برقی و کم انرژی دارای ریموت کنترل، دماسنج و امکان تنظیم سرعت در سه حالت مختلف است و با وجود صدای بسیار کمی که دارد برای استفاده در اتاق خواب هم محصولی ایدئال است. این پنکه مجهز به تایمری است که از 30 دقیقه تا 7.5 ساعت قابل تنظیم دارد و در کنار آن می‌توان ارتفاع کالا را تا حدود 140 سانتی‌متر با استفاده‌ از لوله‌ی تلسکوپی آن تغییر داد. همچنین گرید مصرف انرژی این پنکه‌ی ایستاده A و از دسته محصولات کم مصرف است با این حال می‌تواند تا حدود 8 متر باددهی (حجم باددهی: 65 متر مکعب بر دقیقه) مطلوب داشته باشد.

قابلیت تنظیم ارتفاع همراه با امکان چرخش به شکل سینوسی

از جمله مشخصات منحصر به فرد پنکه ارشیا مدل 2871 باددهی فوق العاده این دستگاه است که با بهره‌مندی از ده پره و گردش دورانی (امکان چرخش همزمان بالا و پایین و چپ و راست) می‌تواند گردش هوای ایدئالی را در فضا ایجاد کند. این نوع کالای سرمایشی قابلیت تنظیم ارتفاع تا 140 سانتی‌متر دارد از این رو برای اغلب اتاق‌های متوسط کاربردی است.

قدرتمند، مجهز به تایمر، ریموت کنترل و نمایشگر دیجیتال

این مدل پنکه‌ی سه منظوره مجهز به کنترل را دور است که سهولت استفاده و تنظیم دستگاه را به ارمغان می‌آورد. همچنین تایمری که روی دستگاه طراحی شده است از 30 دقیقه تا 7.5 ساعت قابل تنظیم است. لازم است بدانید که صفحه نمایشگر دیجیتال دستگاه قابلیت نمایش دمای محیط را هم دارد. اگرچه گرید مصرف انرژی این پنکه ایستاده پایین است اما این مساله هیچ ربطی به قدرت موتور آن ندارد و پنکه می‌تواند به شکلی پر توان تا 8 متر باددهی مطلوب داشته باشد. همچنین 10 پره بودن آن هم به افزایش پرتاب باد این سیستم کمک می‌کند. از طرفی میزان تولید صدا در این مدل پنکه‌ی ارشیا بالا نیست و عملا جزو گزینه‌های کم صدا دسته‌بندی می‌شود به همین علت هم گزینه‌ای مناسب برای یک خواب آرام در اتاق خواب است.

جمع‌بندی

پنکه ارشیا مدل 2871 گزینه‌ای 10 پره با حجم باددهی 65 متر مکعب در دقیقه است که برای استفاده در اتاق‌هایی با ابعاد زیر 30 متر مربع کاربردی به شمار می‌رود. این مدل پنکه جزو گزینه‌های سه منظوره با قابلیت‌هایی همچون امکان تنظیم ارتفاع، امکان تنظیم سرعت، کم صدا، دارای تایمر و کنترل از راه دور و ثبات در عملکرد است و در کنار آن با وجود گردش سینوسی‌ای که دارد می‌تواند به بهینه‌ترین شکل ممکن هوای اطراف را به گردش در آورد. وجود نمایشگر دیجیتال بر روی دستگاه امکان کنترل بهتر دستگاه و بهره‌مندی از اطلاعات بیشتر را به کاربر می‌دهد. لازم به ذکر است که پنکه ارشیا مدل 2871 به شکل غیر اسمبل به مشتری ارائه می‌شود اما نصب و راه‌اندازی آن کاملا ساده و راحت است.

مشخصات کلی

  • ابعاد
    65x45x141 سانتی‌متر
  • شناسه کالا
    2901493000066

مشخصات فنی

  • حداکثر توان مصرفی
    75 وات وات
  • تعداد پره
    پنج پره
  • جنس پره
    پلاستیک
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • سایر توضیحات
    - سه حالت سرعت : کم/متوسط/زیاد - حالت نسیم گونه ( عادی، نسیم بهاری، حالت خواب) - سه حالت دستگاه ( ایستاده ، نیمه ایستاده ، رومیزی) - دارای سه موتور مجزا با چرخش دورانی(چپ، راست، بالا، پایین، سه حالته یا سینوسی) - کم مصرف گرید انرژی A - مجهز به صفحه نمایش LED چند رنگ - مجهز به تایمر 30 دقیقه

توضیحات تکمیلی

برند

ارشیا

رنگ

سفید, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنکه ارشیا مدل 2871”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش قیمت مناسب‌تر
پنکه ارشیا مدل 2871