سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

پنکه تکنو مدل TE-9150

ویژگی های محصول

  • تعداد پره : پنج پره
  • جنس پره : پلاستیک

۱۰ روز ضمانت بازگشت

حتی سلیقه ای!

امکان خرید اقساطی

بدون چک و ضامن

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا ۱۲ شب

حتی جمعه ها

توضیحات

معرفی

وجود یک پنکه خانگی ایستاده در خانه می‌تواند در روزهای داغ تابستان بسیار پرکاربرد باشد. پنکه‌های ایستاده ایده‌آل برای خنک کردن مکان‌هایی مثل یک اتاق نه‌چندان بزرگ، مغازه‌ها یا محیط ادارات هستند. پنکه «تکنو» مدل «Te-9150» از جمله محصولات کاربردی این شرکت است که از طراحی ساده و زیبایی برخوردار است. با استفاده از این محصول و با توجه به کارایی‌های متفاوت آن می‌توانید گرما و هوای اتاق خود را متناسب با میل خود عوض کنید. این مدل از دسته پنکه‌های 5 پره است. سری این پنکه قابلیت چرخش به طرفین را دارد و شما می‌توانید با قرار دادن دستگاه روی حالت چرخش، محیط اطراف را به‌طور یکنواخت خنک کنید. پنکه Te-9150 دارای ارتفاع 135 سانتی‌متر است و علاوه‌براین قابلیت تغییر ارتفاع را دارد و از طریق کوتاه و بلند کردن دسته آن می‌توانید دستگاه را متناسب با محیط خود تنظیم کنید. همچنین این پنکه قابل استفاده در حالت دیواری نیز هست و پایه مخصوصی برای نصب آن به دیوار لحاظ شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی این مدل، امکان تنظیم سرعت آن در 3 سطح مختلف است. زمان‌سنجی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که تا مدت 7.5 ساعت قابل تنظیم است. موتور این پنکه دارای قدرت وزش زیاد است و به‌صورت کم‌صدا کار می‌کند. ریموت کنترل ارائه شده به همراه این پنکه ایستاده امکان اعمال تنظیمات آن را از راه دور و بدون نیاز به دسترسی به پنل تنظیمات روی دسته پنکه فراهم می‌کند.

پنکه تکنو مدل TE-9150

پنکه تکنو مدل TE-9150 کالایی 5 کیلوگرمی با بدنه‌ای مستحکم و قابل تبدیل (رومیزی، دیواری و ایستاده) و لوله‌ی تلسکوپی استیل است که به کمک آن می‌توانید طول پنکه‌ی ایستاده را به 100 سانتی‌متر برسانید. قدرت باددهی این کالا ایدئال و در حدود 55 متر مکعب بر دقیقه است بنابراین با موتور قدرتمندی که دارد می‌تواند پروانه‌ها را با سرعت 1250 دور در هر دقیقه بچرخاند. به طور کلی با توجه به ابعاد پنکه و میزان باددهی آن می‌توان این محصول را گزینه‌ای مناسب برای مکان‌هایی با متراژ زیر صد متر در نظر گرفت. همچنین لازم است بدانید که پنکه تکنو مدل TE-9150 از ریموت کنترل و تایمر پشتیبانی می‌کند. امکان چرخش 180 درجه در کنار گردش افقی و نصب و راه‌اندازی ساده و سریع آن جزو اصلی‌ترین مزایای این محصول است. با این حال پنکه‌ی پیش رو در دور تند عملکردی با صدا دارد و برای استفاده در اتاق خواب ممکن است کمی آزاردهنده باشد. جنس پایه‌ی آن درجه دو است و با وجود سبکی کالا عملکرد به باثباتی دیگر رقبای رده‌بالای خود ندارد.

سه منظوره با قدرت باددهی بالا

این محصول جزو گزینه‌های سه منظوره با امکان نصب و راه‌اندازی به شکل دیواری، ایستاده و رومیزی است و در کنار آن از قابلیت تغییر سرعت در سه حالت تند، متوسط و کند برخوردار است. این پنکه با وجود موتور 55 واتی‌ای که دارد می‌تواند حجم باددهی‌ای به اندازه‌ی 56 متر مکعب در دقیقه را ایجاد کند و 5 پروانه‌ی دستگاه را با سرعت حداکثری 1250 دور در دقیقه بچرخاند. پنکه تکنو مدل TE-9150 از آن دسته کالاهایی است که می‌تواند به شکل افقی و با زاویه‌ی 180 درجه چرخش داشته باشد با این حال حرکت سینوسی ندارد و این مساله می‌تواند تا حدی ناامید کننده باشد. با این حالت امکان تغییر سرعت دستگاه در سه حالت و تغییر ارتفاع آن تا 100 سانتی‌متر از جمله مزایای قابل توجه این نوع پنکه‌ی چندمنظوره است. این نوع کالای خانگی و سرمایشی در ساختار خود از تایمری دقیق و ریموت کنترل بهره برده است، بنابراین امکان استفاده‌ی راحت و بدون دردسر از آن مهیا است. پنکه تکنو مدل TE-9150 اگرچه مزایای بسیاری دارد ولی بدنه‌ی آن از استحکام و ثبات قابل توجه‌ای برخوردار نیست. همچنین مدل پایه‌ی طراحی شده بر روی این کالا جاگیر است و از پلاستیک نه چندان باکیفیت ساخته شده است. پنکه تکنو مدل TE-9150 کالایی با وزن 5 کیلوگرم است که از حجم باددهی‌ای به اندازه‌ی 56 متر مکعب در دقیقه و گردش پروانه‌ها تا 1250 دور در دقیقه بهره برده است. از این رو این پنکه برای محیط‌هایی با ابعاد زیر 100 متر مناسب است. این دستگاه سرمایشی عملکردی بی‌صدا ندارد اما وجود کنترل از راه دور و تایمر به ارزش خرید آن افزوده شده است. لازم به تاکید است که این سیستم به شکل غیر مونتاژ به بازار عرضه شده است ولی نصب و راه‌اندازی آن برای مشتری ساده است و زیر 10 دقیقه وقت می‌برد.

مشخصات کلی

  • ابعاد
    135x43x28 سانتی‌متر
  • وزن
    5 گرم

مشخصات فنی

  • حداکثر توان مصرفی
    55 وات
  • حجم باددهی
    56 متر مکعب بر دقیقه متر مکعب بر دقیقه
  • تعداد پره
    پنج پره
  • جنس پره
    پلاستیک
  • سرعت گردش پروانه
    1250
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل

توضیحات تکمیلی

برند

تکنو

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنکه تکنو مدل TE-9150”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش قیمت مناسب‌تر
پنکه تکنو مدل TE-9150