سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

پنکه آیسن مدل IE-F871

ویژگی های محصول

  • تعداد پره : پنج پره
  • جنس پره : پلاستیک

۱۰ روز ضمانت بازگشت

حتی سلیقه ای!

امکان خرید اقساطی

بدون چک و ضامن

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا ۱۲ شب

حتی جمعه ها

توضیحات

معرفی

پنکه‌ ایستاده وسیله‌ای ایده‌آل برای خنک کردن مکان‌هایی مثل یک اتاق نه‌چندان بزرگ، مغازه‌ها، محیط ادارات یا مکان‌هایی که امکان نصب کولر گازی در آن وجود ندارد، محسوب می‌شود. پنکه‌ «آیسن» مدل «IE-F871» یکی از محصولات کاربردی و خوش‌ساخت ارائه شده به بازار توسط این برند است. این پنکه ایستاده از جمله پنکه‌های دارای 5 پره است که از طراحی زیبا و شکیلی برخوردار است. پره‌های دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند و در میان دو صفحه محافظ مشبک قرار گرفته‌اند. همچنین این مدل قابلیت تنظیم ارتفاع را داراست و کاربر می‌تواند با توجه به نیاز خود ارتفاع دستگاه را در اندازه مناسب تنظیم کند. توان مصرفی این پنکه 60 وات است. از طریق دکمه‌های تنظیماتی که روی بدنه دستگاه قرار گرفته است امکان تنظیم جهت سری پنکه، تنظیم تایمر، تنظیم سرعت باد و تنظیم حالت پرتاب باد برای کاربر فراهم شده است. تنظیم سرعت دستگاه در سه حالت مختلف انجام می‌گیرد. علاوه‌براین کارکرد موتور این پنکه به‌صورت کم‌صدا است و آرامش محیط خانه شما را برهم نمی‌زند. از دیگر ویژگی‌های کاربردی در این مدل می‌توان به امکان اعمال تنظیمات از راه دور اشاره کرد. وجود یک ریموت‌کنترل قابلیت تنظیم دستگاه از فاصله را به راحتی به کاربر داده است.

پنکه‌های ایستاده آیسن

پنکه آیسن مدل IE-F871 کالایی خوش ساخت از برند معتبر آیسن است که با قابلیت تنظیم ارتفاع، امکان تنظیم جهت سری پنکه، تنظیم تایمر، تنظیم سرعت باد، تنظیم حالت پرتاب باد و توان مصرفی 60 وات یکی از مدل‌های کاربردی برای خانواده‌های ایرانی به شمار می‌رود. عملکرد کم صدا یکی دیگر از مزایای پنکه‌ی ایستاده‌ی پیش رو است که با وجود یک ریموت‌کنترل و تایمر عملا به محصولی کاربردی تبدیل شده است. وزن کلی این پنکه‌ی قدرتمند 8 کیلوگرم و ابعاد آن چیزی در حدود ۴۴x۴۴x۱۲۶ سانتی‌متر است از این رو این مدل پنکه می‌تواند برای اتاق‌هایی با ابعاد بیش از 100 متر هم پاسخگو باشد. از جمله دیگر مشخصات ارزشمند این محصول می‌توان به حجم باددهی آن تا 56 متر مکعب بر دقیقه و سرعت گردش پروانه‌ها تا 1250 دور در دقیقه اشاره کرد. گفتنی‌ست این کالا به شکل غیر اسمبل شده به بازار عرضه شده است و کاربران خود باید آن را نصب و راه‌اندازی کنند.

قدرتمند، قابلیت تنظیم ارتفاع

وجود تیمر 7.5 ساعته همراه با ریموت کنترل از جمله امکاناتی به شمار می‌رود که می‌تواند به معنی واقعی کلمه راحتی در عملکرد را رقم بزند. از طرفی این مدل پنکه‌ی برقی امکان تنظیم ارتفاع را با وجود لوله‌‌ای استیل و تلسکوپی را به کاربر می‌دهد و شما می‌توانید ت ارتفاع 140 سانتی‌متر آن را بلند کنید. پنکه آیسن مدل IE-F871 دارای موتوری 60 وات است که می‌تواند حجم باددهی‌ای به اندازه‌ی 56 متر مکعب در دقیقه را در هر محیطی ایجاد کند. همچنین در حالت تند این پنکه قدرت گردشی به اندازه‌ی 1250 دور در دقیقه دارد. همه‌ی این قابلیت‌ها در حالی است که پنکه‌ی ایستاده‌ی پیش رو به شکلی کاملا کم صدا کار می‌کند و عملا حالتی آزاردهنده ندارد.

ایمن، قابلیت گردش افقی بدون حالت سینوسی

به طور کلی این محصول خانگی بدنه‌ای چندان پایدار محکم همراه با امکان چرخش به شکل عمودی و سینوسی را ندارد و تنها از حالت چرخش به شکل افقی با زاویه‌ی 180 درجه پشتیبانی می‌کند. همین مسائل هم می‌تواند نقطه ضعفی برای IE-F871 به حساب آید. پنکه آیسن مدل IE-F871 از برق شهری تغذیه می‌کند و با وجود سیمی به طول بیش از یک متر، مشکلی از بابت به برق زدن آن در جای جای خانه وجود ندارد. در مورد ویژگی‌های ایمنی این سیستم هم می‌توان به موتور بی صدا و مجهز به فیوز ایمنی و بست‌های حلقه‌ای در ساختار محافظ پره‌‌های پنکه اشاره کرد.

جمع‌بندی

پنکه آیسن مدل IE-F871 کالایی زیبا و شکیل با امکاناتی نظیر پشتیبانی از ریموت کنترل، تایمر، تغییر ارتفاع و سرعت، عملکرد کم صدا و قدرت پرتاب باد بالا است که برای خانه‌هایی با ابعاد زیر 120 متر کاملا کاربردی به حساب می‌اید. این مدل پنکه‌ی خانگی در دسته محصولات ایستاده قرار می‌گیرد و با وجود ایمنی کامل و قیمتی مناسب گزینه‌ای قابل توجه برای خرید است.

مشخصات کلی

  • ابعاد
    44x44x126 سانتی‌متر
  • وزن
    8000 گرم
  • شناسه کالا

مشخصات فنی

  • حداکثر توان مصرفی
    60 وات
  • حجم باددهی
    56 متر مکعب بر دقیقه
  • تعداد پره
    پنج پره
  • جنس پره
    پلاستیک
  • سرعت گردش پروانه
    1250
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل

توضیحات تکمیلی

برند

متفرقه

رنگ

سفید, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنکه آیسن مدل IE-F871”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش قیمت مناسب‌تر
پنکه آیسن مدل IE-F871