سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

کولر آبی مدل 1M Basic

ویژگی های محصول

۱۰ روز ضمانت بازگشت

حتی سلیقه ای!

امکان خرید اقساطی

بدون چک و ضامن

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا ۱۲ شب

حتی جمعه ها

توضیحات

معرفی

این روزها کولرهای رومیزی و همراه و دستگاه های کوچک خنک کننده فضای شخصی و محدود، طرفداران بسیاری دارد. در طراحی و ساخت دستگاه Mini Cool از کیفیت انحصاری و متریال دلچسب و پلتفرم‌های رایج ساخت دستگاه های خنک کننده کوچک استفاده شده است، با این تفاوت که مشکل نشت آب و قدرت خروجی فن اصلاح گردیده و بهینه شده است. دستگاه ارائه شده به صورت سفارشی تحت برند MiniCool، یک کولر/فن قابل حمل با خروجی باد محدود (پرتاب باد حدود 2 متر) با کاهش دمای متوسط (حدود 3 درجه خنک تر از محیط) است که با پاوربانک های معمول و یا خروجی کابل USB، قابل استفاده است. بطور کلی Mini Cool را می توان یک دستگاه کوچک قابل حمل و با کیفیت دانست که با عملکرد تبخیری و با اضافه کردن آب به مخزن دستگاه، پمپ مینیاتوری دستگاه به آرامی فیلترها را مرطوب کرده و هوای خروجی را خنک و مطبوع می کند.

ابعاد، وزن و جنس کولر آبی

کولر آبی مدل 1M Basic دارای طول و عرض و ارتفاع 17 سانتی‌متر و وزن خالص 650 گرم است. بنابراین این ابعاد و وزن سبب حمل و نقل و جابه‌جایی راحت این دستگاه می‌شود. از ویژگی‌های منحصربفرد کولر آبی مدل 1M Basic میتوان به طراحی و ظاهر فیزیکی آن اشاره کرد که بسیار مینیمال و جذاب است. این کولر مینیمال دارای بدنه‌ای از جنس پلیمر و پلاستیک ABS است. شما می‌توانید این کولر را بر روی میز کار و یا اُپن آشپرخانه خود قرار دهید و برای خنک کردن فضاهای کوچک مانند اتاق و آشپزخانه از آن استفاده کنید.

لبه‌های بدنه این دستگاه کاملا کرو است و در وجه کناری آن ال‌ای‌دی رنگی تعبیه شده که دارای 7 رنگ است و ظاهری منحصربفرد به این کولر می‌بخشد. دکمه روشن/ خاموش دستگاه نیز در وجه بالایی آن به صورت یک دکمه بزرگ دایره‌ای شکل قرار دارد. دو دکمه تنظیم شدت باد و تغییر رنگ نور نیز بالای دکمه پاور کولر قرار دارد. شما می‌توانید با پر کردن مخزن این کولر آبی، برای مدت 8 ساعت بی وقفه از خنکای آن استفاده کنید. محل ریزش آب درون مخزن نیز در سمت راست کولر تعبیه شده‌است.

ویژگی‌ها

درون کولر آبی مدل 1M Basic از فیلترهای سلولوزی استفاده شده. فیلتر سلولوزی به عنوان یک فیلتر هوا عمل می‌کند و مواد ذرات معلق در هوا مانند گرد و غبار، ذرات آلرژن‌زا و میکروب‌ها را کاهش می‌دهد. این امر باعث بهبود کیفیت هوای خروجی شده از کولر شده و باعث افزایش عمر و دوام کولر آبی می‌شود. مصرف انرژی این دستگاه بسیار بهینه است و با پاوربانک های معمول بازدهی قابل قبولی دارد. با روشن کردن کولر آبی مدل 1M Basic میتوانید تا 5 درجه هوای محیط اطراف خود را خنک‌تر کنید.

مقایسه کولر آبی مدل 1M Basic با کولر سلولوزی باسئوس مدل cxtm-21

این دو کولر از لحاظ شکل ظاهری با یکدیگر متفاوتند کولر سلولوزی باسئوس مدل cxtm-21کاملا ظاهری نوستالژی دارد و به عنوان یک دکوری نیز می‌توان از آن استفاده کرد. در صورتی که کولر آبی مدل 1M Basic ظاهری مینیمال بدون هیچ گونه اضافه کاری دارد. این دو کولر هر دو به دلیل وزن و ابعادشان قابل حمل هستند و برای خنک کردن یک اتاق کوچک کاربردی هستند. درون هر دوی این کولرها از پد سلولوزی استفاده شده که مانع از ورود گرد و غبار و آلاینده‌ها به هوای داخل اتاق شوند. با پر کردن مخزن هر یک می‌توانید برای مدتی طولانی حدود 8 ساعت از خنکی این دو دستگاه استفاده کنید. بنابراین اگر به دنبال یک وسیله سرمایشی با حجم باددهی متوسط هستید و بیشتر طراحی و ظاهر آن برایتان مهم است می‌توانید بسته به سلیقه خود یکی از این دو کولر را انتخاب کنید.

در پایان

کولر آبی مدل 1M Basic با ابعاد کوچک و وزن سبک، دارای بدنه پلیمری و ظاهر مینیمال است. از فیلتر سلولوزی برای کاهش ذرات معلق و بهبود کیفیت هوا استفاده می‌کند. مصرف انرژی بهینه و بازدهی خوبی دارد و می‌تواند هوای اطراف را به میزان 5 درجه خنک‌تر کند. شما می‌توانید از این کولر برای خنک کردن اتاق، آشپرخانه و فضای کوچک استفاده کنید.

مشخصات

  • وزن خالص
    750 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلیمر
  • ولتاژ ورودی برق
    5 ولت
  • دهانه خروجی باد
    16x16 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    لطفاَ جهت جلوگیری از نشت ناخواسته آب مخزن، درصورت خاموش نگهداشتن دستگاه، مخزن را خالی کنید. ورودی دستگاه 5V/2.0A بوده، متریال ABS مرغوب است، فیلترها از خاصیت یونیزان نانوسیلور با جذب ریزگردها بهره می برند، طراحی دستگاه ضد نشت آب است. ال.ای.دی دستگاه در 7 رنگ متفاوت تغییر رنگ می دهد، مصرف دستگاه بسیار بهینه بوده و با پاوربانک های معمول بازدهی قابل قبولی دارد. تفاوت دمای ایجاد شده حدود 5 درجه خنک تر از محیط است.

توضیحات تکمیلی

برند

متفرقه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی مدل 1M Basic”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش قیمت مناسب‌تر
کولر آبی مدل 1M Basic