سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09307509315

کیسه جاروبرقی اس بگ مدل ای ۲۰۱ اس بسته ۴ عددی مناسب انواع جاروبرقی های الکترولوکس فیلیپس آاگ ولتا تورنادو

ویژگی های محصول

ناموجود

۱۰ روز ضمانت بازگشت

حتی سلیقه ای!

امکان خرید اقساطی

بدون چک و ضامن

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا ۱۲ شب

حتی جمعه ها

توضیحات

معرفی

پاکت جاروبرقی S-bag مدل مناسب برای جاروبرقی های الکترولوکس،فیلیپس ، آاگ، ولتا و تورنادو می باشد. این پاکت از مواد ترکیبی باکیفیت و 4 لایه برای فیلتراسیون بهتر گرد و غبار ساخته شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های پاکت های S-bag درب کشویی آنها برای جلوگیری از پخش گرد و غبار و رعایت بهتر بهداشت بوده که این محصول را به عنوان گزینه ی مناسبی برای افراد آلرژیک می نماید.
چند سال پیش گروه الکترولوکس و فیلیپس s-bag® را به عنوان کیسه استاندارد برای همه جارو برقی های خود طراحی کردند. همکاری Electrolux و Philips با ساده تر کردن بازار پیچیده کیسه های جاروبرقی ، زندگی مصرف کنندگان و خرده فروشان را آسانتر کرده است.
s-bag® یک کیسه خلاء استاندارد است که به منظور استفاده در کلیه جاروبرقی های تولید شده از گروه Philips , AEG ، Electrolux ، Volta ، Tornado طراحی شده است. بدون هیچ مشکلی برای جستجوی کیسه برای جارو برقی خود، فقط باید آرم s-bag® را به خاطر بسپارید.

60 درصد قدرت مکش بیشتر: مواد مصنوعی بکار رفته در s-bag® Classic Long Performance جریان هوا بهینه را تضمین می کند و جاروبرقی شما تا پر شدن کامل کیسه جاروبرقی قدرت مکش ثابت خواهد داشت.

ظرفیت بالای تصفیه: مواد مصنوعی این کیسه جارو برقی ، بیشتر از 99٪ ذرات به اندازه 1 میکرون (15 برابر کوچکتر از قطر موی انسان) را فیلتر می کند. این کیسه 40٪ کارآمدتر از یک کیسه کاغذی معمولی هوا را فیلتر می کند و به شما کمک می کند تا از ذرات موجود در هوا مانند آلرژن ها و برخی باکتری ها خلاص شوید.

برای کارایی مطلوب ، کیسه ها باید به طور مرتب تعویض شود . کلیه کسیه های جارو برقی باید حداقل دو بار در سال یا وقتی که به صورت کاملاً واضح پر می شوند ، تعویض شوند. استفاده از کیسه جاروبرقی s-bag® غیر واقعی ممکن است بر عملکرد جاروبرقی شما تأثیر منفی بگذارد.

مشخصات

  • ابعاد
    20x14x5 سانتی‌متر
  • وزن
    150 گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای جاروبرقی های الکترولوکس،فیلیپس ، آاگ، ولتا و تورنادو می باشد.. مواد ترکیبی باکیفیت و 4 لایه برای فیلتراسیون بهتر گرد و غبار . درب کشویی برای جلوگیری از پخش گرد و غبار هنگام تعویض. این محصول گزینه ی مناسبی برای افراد آلرژیک می باشد.

توضیحات تکمیلی

برند

اس-بگ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیسه جاروبرقی اس بگ مدل ای ۲۰۱ اس بسته ۴ عددی مناسب انواع جاروبرقی های الکترولوکس فیلیپس آاگ ولتا تورنادو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش قیمت مناسب‌تر
کیسه جاروبرقی اس بگ مدل ای ۲۰۱ اس بسته ۴ عددی مناسب انواع جاروبرقی های الکترولوکس فیلیپس آاگ ولتا تورنادو